نفس زندگی من و باباجون

هدیه از طرف خدا .....................برای مامان جون و باباجون

1392/2/25 0:26
232 بازدید
اشتراک گذاری

چشمانم را بر هم میگذارم و گویی جهان پشت پرده سیاه پلکم به سایه می ماند 

سایه ای که گاه به هم میزند و گاه به حقیقت

سالهاست بعد از مادرم عاشق نداشته ام و عاشق نشده ام 

وهیچکس جز او مرا دوست نداشته است

فقط عشق ورزیده ام به بهترین هدیه خدا

بهترین امانت او

وهمت گمارده ام برای به ثمر رسیدن عزیزترنم 

وشانه هایم را آماده کرده ام برای تحمل سنگین ترین وشیرین ترین لحظه های با او بودن

عزیزترینم:

با تو هستم  و نفس میکشم تا آخرین لحظات زنگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمد جون
27 اردیبهشت 92 16:55
سلام خوشحالم که اولین نظر وبلاگت ماله خاله جونیته میخوام از همین جا بهت بگم با اینکه هنوز به دنیا نیومدی ولی من بودنتو حس می کنم و خیلی دوست دارم و به خاطر داشتن هم چین پدر و مادر مهربونی بهت تبریک میگم به امید روزی که بتونم دستایه کوچولو و گرمتو حس کنم دوست دارم